“सत्यको बाटोमा सधैंं भीड कम हुन्छ”

महत्वाकाङ्क्षा ले भरिएको तर मन मुटुमा प्रेम नभएको मानिस  मृत हो ” –पर्ल बेली 

 -भीमसेन सापकोटा,

उड्नुको पनि   सीमा हुन्छ पखेटा भन्दैमा चराहरू धर्ती बाट चांद सम्म छलाङ्ग मार्दैन्  पौडिने कला भन्दैमा माछा हरू एक उत्तरी गोलार्द्दबाट दक्षीणी गोलार्द्द सम्म दुरी नाप्दैनन् सीमा त्यहि जसले प्रकृति पुरुष विचको नियम लाई कायम राख्छ जब सीमा पार  हुन्छ तव अन्त्य को शुरुवात हुन्छ जन्म मृत्यु जीवनका सिमाना हुन् यहि सिमानामा नै जीवन अस्तित्व मा रहेको यस्तै आनन्द पनि दु: सुखका सीमाना विचको राजामार्ग हो एउटा धरा को सिमाना काट्ना साथ अर्को फरक अस्तित्वको धुलमा पुग्नै पर्छ सुखको धरा सकिना साथ दु:खको धुल दु:खको धुल पार गर्ना साथ सुखको धरा अगाडि तेर्सिन्छ उतार वा चढाव को विचमा जो तैरिरन्छ त्यो ब्यक्ति वाअवस्था नै परमअानन्द को अवस्था हो

वास्तविक सुखको वारेमा संसारका कुनै साहित्यमा नलेखिएको एउटा शब्द , श्रीमद्दभागवत गीतामा भनिएको वितराग “! जो राग भन्दा पर वैराग्य भन्दा वर यहि वितराग प्राप्ति नै दु: को मुक्ति भएको अध्यात्मका प्रणेताहरूको भनाइ रहंदै आएको सत्य मेव जायते सत्य साश्वत तर पालना गर्न कठिन उपदेश दिन सहज  तर सत्यको बाटोमा एक्लै भएर केही हुंदैन , सत्यको बाटोमा संधै भीड कम हुन्छ ढिलो चांडो सत्य खुल्छ भनेर, तन जस्तो देखिन्छ मन त्यस्तै बनाएर हिंड्नेहरू नै सुखका अधिकारी हुन्छन्एउटा पौराणिक  सन्दर्भ :

चोर चोरी गर्नको लागि झ्याल चढेर घर भित्र घुस्न लागेको हुन्छ झ्यालको काठ भाँच्चिएर भूईमा थचारिन्छ चोरको खुट्टा भाँचिन्छ दोस्रो दिन सिधै अदालतमा घर मालिकलाई मुद्दा हाल्न जान्छ

ckozyd7wiaahgfrअदालतले घर मालिकलाई तुरुन्तै बोलाउँछ चोरको क्षतिपूर्तिको लागि आदेश दिन्छ उल्टो चोरले मुद्दा हालेर फसेको घर मालिक कुनै उपाय सुझेपछि यो व्यर्थको जिम्मेवारीबाट बच्न झ्याल बनाउने सिकर्मीमाथि दोष थोपर्छ सिकर्मीलाई बोलाईन्छ, पनि आफुले चौकोस खापा सबै राम्रो बनाएको तर डकर्मीले जोडाइ गर्ने बेलामा गाह्रोनराम्रो लाएकोले झ्याल कमजोर भएको दलिल दिएर बच्छ

 कथामा फेरि डकर्मीलाई पनि बोलाइन्छ आफ्नो दोष स्वभावगत रूपमा अरूमा थोपर्ने क्रममा डकर्मीले पनि आफूले गाह्रो लगाउन लाग्दा बाटोमा एउटी सुन्दर स्त्री देखेको त्यसैलाई हेर्दा ध्यान भङ्ग भएर गाह्रो बाङ्गीएको बखान दिन्छ तुरुन्तै सो स्त्री लाई अदालतमा हाजिर गराइन्छ चतुर स्त्रीले आफू सुन्दर नभएको तर त्यसदिन एउटा रङ्गीन ओढने ओढेर हिँडेकोले डकर्मीको ध्यान अकर्षण भएको हुनसक्ने बताएर अन्तिम दोष कपडा रङ्गाउने मा पुर्याउँछिन्

 अन्धेर नगरीको राजमा अन्तमा सो कपडा रङ्गाउने को खोजी गरिन्छ बोलाइन्छ कथाको अन्तमा गजब मोड आउँछ त्यो कपडा रंगाउने अरू कोही नभएर चोर स्वयं नै हुन्छ सत्य पालना गर्दा शुरुमै दु: हुन्छ भने असत्य पालना गर्दा चोरले झैं पछि दु: पाउनै

गुणबत्ता भनेको आबरण भन्दा पृथक कुरा हो फेस बुकका भिताहरूमा देखिने सजावट सुन्दरता , भोज भेलामा  भेटिने ब्यक्तिहरूको रवाफ ले केही टल्किने, सुकिलो पन देखाए पनि त्यो ब्यक्ति वा परिस्थितीको असली रूप भने होइन जुन कुtruthरा भित्र छैन होइन त्यो कुरा देखाउंदा नै ब्यक्ति तनावमा  अांउछ आत्मा असत्य देखाउन देखिन चाहंदैन मन को अहंकार वाह्य परिस्थिती सँग झुक्न चाहंदैन , अवास्तविक कुरा प्रदर्शन गरेर पनि आफ्नो अभिमान उचो राख्न चाहन्छ यहि स्वभालाई सम्यक जीवन , ध्यान, योग ,सत्सङ्ग ले ब्यवस्थित गर्न सकिन्छ जब आफु नावमा परिन्छ तव यी सकारात्मक भावहरूलाई मनमा राख्ने प्रयास , संकल्प गर्नुहोस् जे छु स्वीकर गर्छु

मनोविज्ञानका अनुसार सकारात्मक  सोचबाट  चिन्ता हटाउने उपायहरू :

  •     जस्तो छु त्यसैलाई मैले स्वीकार गर्छु
  •      राम्रो मानिस हु राम्रो हुन राम्रोलाई बढाउन चाहन्छु
  •     मेरो जीवनमा जे भइरहेको , मैले यसलाई स्वीकार गर्छु मैले यससँग नलड्ने निर्णय गरेको छु
  •   मलाई थाहा कि यदि मैले यससँग लड्नुको सट्टामा स्वीकार गरे भने, मेरो नकारात्मक भावनाहरू बढ्न सक्दैनन् त्यसैले मैले स्वीकार गर्छु किनभने स्वीकृतिले मेरो प्रगति छिटो गर्छ
  •  स्वीकृतिमा शान्ति मधुरता हुन्छ प्रवाहित भइरहेको छु मलाई थाहा भएको धेरै राम्रो दिशातर्फ गइरहेको छु लड्नु, युद्ध गर्नु, सङ्घर्ष गर्नु ले झन् चिन्तालाई बढाउने छताछुल्ल पार्ने काम गर्छ

  त्यसैले, अहिले नै मैले स्वीकार गर्छु किनभने स्वीकृति, साँचो स्वीकृतिले चिन्तालाई खुम्चाउने काम गर्छ स्वाभाविकरूपमा अगाडि बढिरहेको छु मेरो ध्यान भनेको वर्तमान हो मेरो ध्यान भनेको राम्रो सकारात्मक कुराहरूमा हो जुन मैले अहिले गरिरहेको छु

मेरो मस्तिष्क मैले अनुमति दिएको कुनै पनि दिशातर्फ जान सक्छ यो धन्दातर्फ जान सक्छ अथवा यो शान्तितर्फ जान सक्छ मैले होसपूर्वक शान्तितर्फ जान छनोट गर्छु सक्रिय स्वीकृतिले नै शान्तितर्फ जान सहयोग गर्छ

जब मैले आफैलाई स्वीकार गर्छु तब सम्पूर्ण कुराहरू राम्रो हुन सुरु गर्छ

  • ·      जो हु जस्तो छु, त्यसैलाई नै स्वीकार गर्छु
  • ·      जो हु जस्तो छु, त्यसैलाई नै स्वीकार गर्छु किनभने स्वीकृती नै निको पार्ने सुनौलो बाटो हो
  • ·      आज जुन अवस्थामा छु, त्यसैलाई नै स्वीकार गर्छु
  • ·      मानवीय प्राणी हु मेरो जीवनमा मैले परिवर्तन गर्न चाहेको भागहरू छन्
  • ·      मेरो जीवनमा समस्या तथा कठिन पार्ने भागहरू पनि छन्
  • ·      आज जो हु जस्तो छु, त्यसैलाई नै स्वीकार गर्छु मैले आफैलाई स्वीकार गर्दै निको पार्ने ढोका खोल्दै छु
  • ·      त्यसैले, आराम गर्छु, गहिरो श्वास लिन्छु शान्तपूर्वक आराम गर्छु
  • मैले मेरो सम्पूर्ण गल्तीहरूलाई स्विकार गर्छु किनभने मानिस हु हरेक मानिसहरूले गल्ती गर्छन् मानिस भइ गल्ती गर्नु मा कुनै ठूलो कुरा हुँदैन
  • मैले आफैलाई, मेरो समस्यालाई सम्पूर्ण कुराहरूलाई लाई स्वीकार गर्छु किनभने जति बढि मैले स्वीकार गर्छु त्यति नै बलियो हुन्छु
  • स्वीकृती नै शक्तिशाली प्रक्रिया हो जब आफैलाई स्वीकार गर्छु तब मैले परिवर्तनको लागी बाधको ढोका खोलेको हुने छु
  • जब मैले मसँग भएका सम्पूर्ण असहजताहरू लाई जान दिन्छु आफैलाई स्वीकार गर्छु, तब रूपान्तरण हुन एउटा निको पार्ने शक्ति मेरो जीवनमा पछ्याउन थाल्छ
  • जब मैले जहाँ छु, जो हु जस्तो छु, त्यसैलाई नै स्वीकार गर्छु तब अरू कुराहरू पनि स्वाभाविकरूपले यस ठाउँमा राम्रो, शक्तिशाली सकारात्मक हुन थाल्छ

नत्र काग कोईलि जसरी छुटिन्छ सन्स्कृत श्लोक मा भनिएको :

काक: कृष्णो पिक: कृष्णो को भेदो पिककाकयो : 
वसंतकाले संप्राप्ते काक: काक: पिक: पिक ।।

काग कालो हुन्छ, त्यस्तै गरि कोइली पनि कालो नै हुन्छ । तब काग र कोइलीको भिन्नता के हो त ? । जव वसंत ऋतु आउँछ (र कोइलीले गाउन थाल्छ) तब काग र कोइलीको भिन्नता प्रष्ट हुन्छ । बाहिरि आवरण र समान रप-रंगले कसैलाइ समान बनाउँदैन्। गुणबत्ता भनेको आबरण भन्दा पृथक कुरा हो ।आधि सत्य र असत्यलाई चुन्नु पर्‍यो भने या त पूर्ण सत्य लाई नै खोज्नु या असत्य लाई खोज्नु किन कि आधा सत्य झन् खरनाक हुन्छ । आजको समाजमा देखाईने तडक भडक पनि आधा सत्य हुन्न , जसले देख्ने र देखाउने सबैलाई दु:ख र तनव तर्फ लैजान्छ ।

12467702_957106144371796_2094904949_nसर्पदुर्जनयोर्मध्ये वरं सर्पो दुर्जन:  
सर्पो दशती कालेन दुर्जनस्तु पदे पदे ।।

सर्प र दुर्जनको बीचमा चयन गर्नु पर्‍यो भने सर्पलाई नै छान्नु बेस हुन्छ । किनकी सर्पले कहिलेकाहीँ मात्रै डस्छ तर दुर्जनले भने पाइला पाइलामा दुःख दिन्छ । 

तन तब मुक्त हुन्छ जब मन मुक्त हुन्छ मन तब मुक्त हुन्छ जब मुक्ती मुक्त हुन्छ मुक्त तब प्रश्न  बन्छ , जब मन देखिन्छ जब मन देखिन्छ तब तन अस्तित्व राख्द्छ अस्तित्व त्यहि हो जो आफु भित्र थ्यो , हुनेछ तर त्यसलाई देख्न सक्नु पर्छ   सुतेर देखिने सपनासपना होईन , बरू सपना त्यो हो जो देखिए पछि सुत्न दिंदैन  [email protected]

 

Comments

comments

सम्बन्धित शिर्षकहरु